Shuuz alla.! :]

Okej , idag så va det en sån dära konstig dag i skolan hah skriver ner det jag minns har inte världens bästa minne .! Först så skulle vi ha b-språk jag unni & alexandra valde franska fast vi ångrar det som fan.!-.- Sen så satt vi ute i korridoren och ljög för franska läraren att vi skulle snacka för vi hade ''bråkat'' och han gick på det . Sen till slut tog han in oss . Fan va sura vi blev haha . ! Efter så gjorde unni så att min syslöjds lärare blev sur på mig haha fast jag satt bara där och skratta eftersom jag hade inte gjort nått och unni lekte ängel haha fuck you unni.! :D
På rasten va det krig , jag och alexandra mott shaian zaid thomas adrian och typ felipe haha fan va roligt det va för dem har ingen chans mot oss . ! Efter rasten hade vi teori fan va tråkigt plus våran teori lärare är fan störd fick fan damp. Han håller på och ba ; aa nu gjorde du en sån dära blick va tänker du på nu såna dära blickar betyder mer än att säga saker.
han säger så hela tiden jag unni & alexandra börja skratta för han är så störd . hah !
men ajja kommer inte ihåg nått mer ! (a)
       
         
                                                                                                                     Pamela & Unni .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0