måndag & tisdag

hej alla!

jag ber om ursäkt för att jag inte skriver i bloggen varje dag, men jag hinner inte alltid. tyvär "/
men  nu tar jag igen det ;)

MÅNDAG:

dagen började ju såklart med skolan, vi började som vanligt på måndagar (09:35), första lektionen var idrott. var me för första gången på typ 3 veckor (A) hehe
sen var det lunch, jag kommer inte ihåg vad vi åt men aa iallafall . sen kommer jag fakrtiskt inte ihåg vilka lektioner vi hade , haha sorry XD

hur som helst , efter skolan mötte jag peter & danne , vi skulle gå och möta robert . vi skulle till peters boxning i kungsholmen elr vart det låg ;) danne gick av i huddinge och vi fortsatte.
medans peter hade sin boxning gick jag & robert och satte oss i nån port i närheten för att det var så tråkigt iinne i själva salen där han boxades .
när peters boxning var klar så åkte vi och mötte tess på t-centralen , hon skulle köpa en platt tång. sen skulle vi åka hem, men jag tog världens omvägen , vi tog tunnelbarnan till masmo sen fick jag ta bussen till huddinge sjukhus och byta buss där. om jag bara skulle tagit pendeln så skulle det gå mycke mycke snabbare . men dom tvinga med mej
-.-' stort suuuck
precis när jag kom hem skulle jag iväg och sitta barnbvakt .. det gjorde jag från 20:30 - 22:00 .. sen vare bara hem och sova ;)

IDAG:

hehehe .... idag försöv jag mej i två timmar . ojjdå inte bra  (A) :p
vi började 08:30 men jag kom till skolan 10:30 :$   
när man kommer till skolan försent , blir det ju pinsamt så man går ju bara in och sätter sej & säger ingenting, men när jag väl förklara att jag försov mej till min lärare så blev hon faktiskt inte sur :oo  jag som trodde att hon skulle bli jäääätte sur , jag har tur ;))
jag kom nyss hem . jag vet inte riktigt vad jag ska göra sen.
antingen är jag bara hemma och tar det lungt, elr så hittar jag på någt sen :)


jag har börjat äta så mycket onyttigt tex som godis och chips .
nån som har någt förslag på hur man kan undvika det ? vore jätte snällt 

men nu ska jag kila / amanda 

amanda unni & pamela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0