häärligt,

shuue alla igår sov jag hos jennfuuur det var ganska mysigt vi åt chips och titta på tv det var trevligt men sen på morgonen höll jag på att dö jag var skiiiti trött , idag valde jag att inte ha smink på mig i skolan för jag orkade absolut inte fixa mig tidigt on the morning men sen så gick jag och jennifer till bussen förstkom hennes buss sen fick jag vänta fem minuter på min sjukt jobbigt asso , men iaf sen kom jag hem och jag satte på mig kläder behövde bytas , sen så gick jag till skuulan och vi hade typ nån skit fram till lunchen sen åkte vi skridskor men jag fick gå nån jävla powerwalk ! jaaaaaaaaaaag doooog av den , men sen slutade vi och jag gick hem och badade och skrubba bort döda hudceller myysgt men jag vart röd som en tooomat i ansiktet hah , men sen drog jag till jennifer och träffa patricia och narmin vi var ute ett tag sen gick vi in för det är sviin kallt ute förfan , jag fröös till is , men vi var typ inne på datan och titta på tv myysigt , sen gick jaghem men jävla sl fuckar så jag fick stå där i det kalla ett tag inte myysigt ! men jag skriver imorgon eller kanske senare för nu ska jag tvätta bort mitt smink & ducha och sööva senare , chaio & godnatt ! / U 

känner mig VIP juuust nu hah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0