onsdag

hej alla,

idag är det den 18 februari , som alla kanske vet ,;)
idag var jag i skolan i tid iallafall , vi började med matte . jag och några fick gå igenom volym änu en gång, men det är ju iförsej bra så att man lär sej mera.  sen kl 10:00 - 11:30 var det musikal , det var 7MD & 8MD  som spelade upp den , detn var helt okej fast jag typ garvade as mycket för att det var en tjej i musikalen som verkligen levde sej in i det och överdrev lite . hahah :D

direkt efter var det lunch, världens kö till matsalen eftersom typ alla klasserna på skolan åt satidigt ;ss , som tur va fick jag frida & ronya sittplatts. maten var väll helt okej, det blev fiskburgare.   
eftersom vi fick äta så "sent" så slapp vi so'n  (yyyyeess)  . juste hahaha våran so lärare är fan dum i huvudet, hon skulle egentligen åka utomlands men stannade hemma istället , hahaa hur dum får man vara? ;pp
hur som helst så efter maten hade vi ju typ 1 timmes rast sen var det engelska, hänge typ inte med nånting för att jag fixade med min mobil som jag inte kunde skicka sms på elr få sms,´men det löste sej tillslut.
kl 13:45 slutade vi,  då skulle jag vänta på sabina som satt och kolla på musikalen , tillslut orkade jag inte vänta utanför så jag gick in och kollade jag me ( en gång till -.-' :pp )
sen var det slut så vi gick hem till henne och typ kollade lite på tv , sen gick vi ut med hennes hund selma en sväng. när vi kom in så kolla vi på nån film som hette "polis skolan" det var bra tills den börja hacka ( som typ alla filmer gör hemma hos sabina) hahah . sen ringde mamma och sa att maten var klar så nu är ja mätt & belåten (A)

imorgon har vi halv studiedag, vi börjar kl 09:00 och går till typ 12:00 12:30 , det ska bli sköönt :)
ja det var min dag .

hahah  unni, hur blåst får man vara, du skriver i den här bloggen att du kommer skriva hemligheter i din egna blogg, då kan du lika bra skriva dina hemligheter i den här bloggen också hahaha. snacka om blond gumma lilla :D
 
juste . unni ringde mej idag och sa att hennes lärare läste bloggen också, haha kulkul , så jag säger "hej unnnis lärare, haha vem du nu är" ;)

men nu ska jag inte skriva mer för jag har inget mer att skriva

hare bra  / A  <3
  amanda,unni & pamela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0