15 februari

hallojj bloggen!
amanda:

idag har det varit en slappar dag! vaknade vid 11 tiden tror jag :p 
sen när jag klev upp gjorde jag två makor & kollade på det senaste avsnittet på andra avenyn på datan (:
idag så skulle jag egentligen träffa min pojkvän & hans kompis plus hans kompis tjej , men jag kunde inte efter som jag var tvungen att bada min hund, banshee heter han sen har jag bara suttit vid datan.
juste , i fredags var jag och min skola i kungsberget som ligger i gävle för dom som inte vet, det var jätte kul , jag åkte med mina två kompisar frida & bella, harbilder på det , så jag lägger kanske in en bild på varje inlägg jag skriver.
men man kan också se det på min egna blogg som heter www.liindells.blogg.se .   jag hade sån fruktansvärd träningsverk igår , men idag är det lite bättre :) 
imorgon ska våran klass få tillbaka våran gamla klasskamrat som slutade i 6an , haha undra om han har förändrats. det får vi väll se ;)

idag kl 21:00 är det "beck" på tv 4  om det är någn vill se :D 
men skriver kanske sen om inte blogg.se är så segt .

en bild från kungsberget :  


bella frida amanda <3


 

/ amanda unni & pamela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0